11 mai 2010

Muzeul de vise

Mă îndrept spre casă cu un cer provizoriu deasupra capului,
Să mă apere de ploaie.
Cerul permanent îşi scutură stropii deasupra mea.
Am să-ti fac din ploaia asta o supa de cuvinte.

Ţi-o voi servi la cină,
Ca să mă visezi toată noaptea.
Dimineaţa dormitorul nostru miroase mereu a visele tale.
După ce aerisesc
Până şi răsăritul e în culori de vise nocturne.
Localnicii au depus reclamaţii pentru cromatica norilor publici.

Aşa am ajuns să folosesc şi eu aspiratorul de vise:
Dimineaţa, cu uşile si ferestrele ermetic închise,
Aspir timp de zece minute,
Iar in week-end merg cu aspiratorul la Muzeu.

Aici visele sunt dispuse pe categorii:
Vise de zbor, vise de valuri, vise de flori.
Există şi secţiunea coşmarurilor
Şi o alta alb-negru, cu vise canine.
Donatorii sunt rugaţi să nu plagieze.

De curand s-a înfiinţat ARV - Asociaţia Realistă Veselă,
Care consideră Muzeul drept primul incubator de lumi paralele.
ARV avertizează că, dacă nu se vor lua măsuri în regim de urgenţă,
Excentricii şi sensibilii îşi vor abandona vieţile,
Preferând să trăiască un vis despre viaţă.


Smaranda Iacoban

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu